fbpx

Værdigrundlag

Konstant øje for udvikling og løsning af kundebehov.

 

Efter mange års erfaringer med udarbejdelse af rengøringsplaner, lægger vi en stor fokus på at lægge arbejdsopgaverne i et system der skal sikre at alle rengøringsbehov bliver opfyldt, hvad enten behovet skulle opstå dagligt, ugentligt, månedligt eller pludseligt. Derfor modarbejder vi en evt. hovedrengøring som dels er en ekstra udgift og dels ikke holder samme kvalitet som turnusrengøring vil gøre.

 

​Løbende udvikling sammen med kunden

Selv om vi har lavet en rengøringsaftale med kunden, har vi stadig konstant øje for at udvikle nye og smartere måder på at løse og opfylde kundens opgaver og behov. Derfor er det vigtigt med løbende feedback og samtale med kunden.

​Vi ved at områder inden for miljøvenlighed, teknologi og bæredygtighed er i kraftig udvikling lokalt såvel som globalt. Derfor er vi nød til at holde os informeret, uddanne os og ikke mindst udvikle os hen imod et bedre produkt til kunden.

​Vores faste leverandører på rengøringsmidler og hjælpeværktøjer er med i denne dialog hele vejen. Vores rengøringservice og erhvervsrengøring skal give kunden en følelse af, at de er i trygge hænder.

Tilliden til at lade os servicere en kundes faciliteter, tager vi meget alvorligt. Og vi har derfor brugt meget tid på at udvikle vores principper ved at stille os selv spørgsmålet: “hvordan skaber vi en kultur af kvalitet for pengene, ærlighed og ansvarlighed?”

“Hvad øjet ser”

“Hvad øjet ser” er et princip, der er vores røde tråd igennem vores arbejde. Vores medarbejdere er trænet til at udvise ansvarlighed, når de udfører deres opgaver. Snavs og skidt følger ikke altid vores rengøringsplaner. Så når øjet ser et pludseligt behov opstå, tager vores medarbejdere hånd om det med det samme.

Ansættelse af medarbejdere

Nøglen til god rengøring ligger ikke i smarte maskiner, patenterede vidunderprodukter eller 20 sider lange tjeklister. Nej, den ligger i at ansætte de rigtige medarbejdere.

Derfor bruger vi også mange kræfter på hele ansættelsesprocessen.

​Vores medarbejdere er håndplukket ud fra en kritisk udvælgelsesproces igennem jobinterviews og indhentning af referencer.

​Vores medarbejdere bliver grundigt klædt på til deres arbejdsopgaver via optræning når de begynder i jobbet og får løbende opfølgning og feedback på deres arbejde.

Vores medarbejdere har altid de korrekte og vedligeholdte hjælpeværktøjer det kræver at udføre deres opgaver.

​Og de får en ordentlig løn der signalerer at vi betaler for en høj kvalitet. Alle disse forudsætninger gør at vores medarbejdere er glade for deres arbejde, og bliver i deres job langt længere end hvad der er gennemsnittet for dette erhverv.

​Man kunne så stille spørgsmålet: “hvad giver det kunden i sidste ende?”

Vi kan levere en fast, stabil og loyal arbejdsstyrke, hvor kunden møder glade og  velkendte ansigter i forbifarten. Det kan de store rengøringsvirksomheder ikke!

Og vi ved at denne tillid er en stigende efterspurgt vare, efter at mange virksomheder har erfaret at dette ikke altid er muligt ved “discountrengøring”.

​Vores medarbejder er ikke bare “den dumme, sure rengøringskone”. Vores medarbejder ser dig i øjnene, smiler, hilser og hjælper til hvis der er noget ekstra du har brug for.

De medarbejdere hænger ikke på træerne, men vi har dem!​

Adresse:

The Cleaning Company ApS
Ny Banegårdsgade 48
8000 Aarhus C

Cvr: 34075549